شمانیوز
شما نیوز

گئورگی گولسیانی | گئورگی گولسیانی در پرسپولیس | نقل و انتقالات پرسپولیس

گئورگی گولسیانی نمی رسد ؟ | خبری مهم درباره غایب بزرگ پرسپولیس در دربی

گئورگی گولسیانی مدافع تیم پرسپولیس که راهی گرجستان شده است.

گئورگی گولسیانی نمی رسد ؟ | خبری مهم درباره غایب بزرگ پرسپولیس در دربی

به گزارش شمانیوز:گئورگی گولسیانی آخرین مصدوم اردوگاه پرسپولیس است. گئورگی گولسیانی ایران را ترک کرده تا در گرجستان ریکاوری انجام دهد. گئورگی گولسیانی در صحبتی کوتاه مدعی شد برای تسریع در روند درمان مصدومیت همسترینگ خود و به مدت سه روز به گرجستان سفر کرده گفته می شود گئورگی گولسیانی مدافع تیم پرسپولیس که راهی گرجستان شده است، در دربی غایب خواهد بود.

در  دربی برگشت صحبت از این است که دو تیم ستاره های خارجی و پنالتی زن خود را در اختیار نخواهند داشت. البته غیبت کوین یامگا در این بازی قطعی است. او به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم از لیست استقلال خارج شده و گولسیانی هم راهی گرجستان شده است. اما در مورد عدم حضور مدافع گرجی در دربی تردیدهایی وجود دارد. به این خاطر که گولسیانی برای زدن آمپول مخصوص به زانویش راهی گرجستان شده است و با تزریق این آمپول بار دیگر شرایط بازی در ترکیب تیم پرسپولیس را به دست خواهد آورد و به نظر به دربی می رسد.

گولسیانی در گذشته از هر دو پا دچار پارگی رباط شده است و هر ازگاهی به زانویش یک آمپول مخصوص تزریق می کند تا شرایط بازی به دست بیاورد. بنا بر خبرهای رسیده این بازیکن به بازی دربی می رسد و در تلاش است با بهبود شرایط خود پرسپولیس را در حساس ترین بازی دور برگشت تنها نگذارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied