شمانیوز
شما نیوز

طالع بینی | طالع بینی روزانه

طالع بینی روزانه | متولدین کدوم ماه ها از همه محبوب تر هستند ؟

طالع بینی روزانه | متولدین کدوم ماه ها از همه محبوب تر هستند ؟

در ادامه یک طالع بینی بر اساس میزان محبوبیت افراد را میخوانید.

به گزارش شمانیوز :طالع بینی یا همان پیشبینی یا بهتر بگوییم پیشگویی آینده از روی حرکات ستاره ها و وضعیت ماه و خورشید است. طالع بینی یا اختر گویی که هزاران سال قدمت دارد علم ستاره خوانی و مطالعه کائنات است که البته از لحاظ علمی مورد تایید نیست و از نظر خیلی از مردم نیز خرافات است. در ادامه طالع بینی بر اساس میزان محبوبت را میخوانید. 

 

مرداد

بیهوده تلاش نکنید! مردادی ها به محبوبیت معروف هستند. آن ها صمیمی و خونگرم بوده، و مردم عاشق آن ها هستند.

این نشانه های آتش دارای ویژگی هایی هستند که برای افراد محبوبیت ایجاد می کند. آن ها جذاب، خوش بین، پرانرژی و مهربان می باشند.

بهترین چیز در مورد مردادی ها این است که هر میزان عشق و وفاداری که دریافت کنند، ده برابر آن را ابراز می کنند.

مردادی ها در لیست محبوب ترین افراد کیهان قرار داشته، و افرادی هستند که بیشتر مردم دوست دارند تماشایشان کنند!

 

آذر

متولدین آذر یا برج قوس، مفرح هستند. آن ها همیشه میل و اشتیاق زیادی به زندگی دارند و این اشتیاق در آن ها مسری است.

صراحت و حس شوخ طبعی آن ها به جذابیت شخصیت شان می افزاید و جای تعجب نیست که یکی از محبوب ترین افراد کیهان هستند.

متولدین آذر قلب بزرگی دارند و بسیار سخاوتمندند. آن ها بسیار محبوب بوده و شاید این ماهیت گذرای  شخصیت آن ها است که باعث می شود دیگران تا آنجا که ممکن است بخواهند در کنار آن ها باشند.

 

اسفند

یک اسفند ماهی، هر کاری از دستش برآید برای دیگران انجام می دهد. این افراد بسیار فداکار هستند و این امر آن ها را بسیار محبوب می کند.

متولدین اسفند معمولا خلاق هستند و می توانند به دیگران کمک کنند تا جهان را به شیوه ای الهام بخش ببینند.

اسفند ماهی ها با همه کنار می آیند. در حالی که به تنهایی علاقمندند و تمایل دارند فضای شخصی خود را داشته باشند، وقتی تصمیم می گیرند اجتماعی باشند، در مرکز توجه قرار می گیرند.

 

فروردین

اگر قرار بود زندگی به «بهترین افراد کیهان» جایزه بدهد، قطعا فروردینی ها جایزه را برنده می شدند!

سخت است که یک فروردینی را دوست نداشته باشید؛ زیرا ماجراجویی و سر زندگی آن ها می تواند تقریبا هر چیزی را جالب و مفرح جلوه دهد.

این افراد بسیار رقابتی هستند. این روحیه رقابتی باعث می شود که اطرافیان شان برای بهتر شدن تلاش کنند. انرژی برج حمل به گونه ای است که باعث می شود مردم به سمت آن ها جذب شوند و بخواهند دوست آن ها باشند.

 

خرداد

خردادی ها می توانند کتابی در مورد «چگونه محبوب باشیم» و «دوست یابی» بنویسند!

آن ها از نظر اجتماعی مهارت های زیادی دارند و می توانند با هر کسی، علایق مشترکی را پیدا کنند. آن ها به دیگران احساس جذابیت و شایستگی می دهند و چه کسی هست که این را دوست نداشته باشد؟

متولدین خرداد می تواند حال و هوای شما را کاملا عوض کنند و فقط با حضورشان حس بهتری به شما بدهند.

 

مهر

مهر ماهی ها ذاتا افرادی دوست داشتنی هستند. همچنین این محبوبیت برای آن ها بسیار مهم و جدی است؛ به طوری که اگر محبوبیت نداشته باشند، غمگین و افسرده می شوند! محبوبیت و داشتن دوستان زیاد، برای یک مهر ماهی بسیار مهم است.

این تصور که کسی آن ها را دوست ندارد، بسیار برایشان عذاب آور است. اگر متولد مهر هستید، بدانید که شما فردی دوست داشتنی هستید و جای نگرانی نیست!

طالع بینی

بهمن

بهمنی ها بدون هیچ تلاشی محبوب هستند! به نظر می رسد که مردم بدون هیچ تلاشی آن ها را دوست دارند. شاید به این دلیل است که آن ها افرادی کناره گیر هستند، و هر کسی که بتواند به آن ها نزدیک شود، کار بزرگی انجام داده است!

متولدین بهمن به دیگران احساس راحتی می دهند؛ باعث می شوند افراد در کنار آن ها خود واقعی شان باشند و این ویژگی، چیزی است که به ندرت یافت می شود. یک بهمن ماهی، شخصیت افراد را هرطور که باشند، می پذیرند و از آن حمایت می کنند.

 

اردیبهشت

اردیبهشتی ها سبک خاص خود را دارند. آن ها توانایی این را دارند که افراد را به سمت خود بکشانند. این افراد اصلا خجالتی نیستند و دوست دارند در مرکز توجه قرار گیرند (درست مانند مردادی ها.)

متولدین اردیبهشت یا برج ثور، فریبنده هستند. سخت است که تحت تاثیر شخصیت یک اردیبهشتی و توانایی او در فرماندهی جمع قرار نگیرید!

مردم تا زمانی که با یک اردیبهشتی درگیر نشوند، او را دوست دارند. اردیبهشتی ها معمولا تسلیم نمی شوند و یا سازش نمی کنند. و این امر گاهی می تواند حفظ دوستان را برایشان دشوار سازد.

تیر

اینطور نیست که تیر ماهی ها نتوانند دوستانی داشته باشند؛ آن ها فقط داشتن یکی دوتا دوست صمیمی را به گروه بزرگی از دوستان ترجیح می دهند.

آن ها نیاز دارند به افرادی که در زندگی شان هستند، اعتماد کنند و وقتی تعداد این افراد زیاد باشد، این امر دشوار خواهد بود. صمیمیت و نقاط اشتراک برای یک فرد تیر ماهی، مهم تر از محبوبیت می باشد.

 

دی

متولدین دی ماه یا برج جدی، زمان کافی برای محبوب شدن ندارند! آن ها کارهای مهم تری برای انجام دادن دارند. البته این بدان معنا نیست که آن ها دوستی ندارند؛ معمولا چند دوست صمیمی دارند که ممکن است برخی از آن ها از همکاران گذشته یا زمان حال باشند.

اما به طور کلی، بهمن ماهی ها نه توانایی ذاتی برای ایجاد دوستی های جدید دارند، و نه تمایلی به انجام آن دارند. آن ها در مقابل افرادی که نمی شناسند، سختگیر و یا حتی بی دست و پا می شوند!

 

شهریور

شهریوری ها هیچ سیاستی ندارند، بنابراین در امور دیپلماتیک خوب عمل نمی کنند. آن ها دوستانی دارند اما همیشه محبوب نیستند. این افراد می توانند خشن، انتقادی، و بداخلاق شوند که این امر می تواند دوستی های بالقوه را از بین ببرد.

اشکالی ندارد اگر این افراد جزو محبوب ترین افراد کیهان نیستند. در عوض آن ها باهوش ترین افراد کیهان می باشند و چند نفری که در زندگی شان حضور دارند، آن ها را همانطور که هستند دوست دارند.

 

آبان

آبانی ها بیشتر به دنبال برقراری ارتباط با معدود افراد خاص هستند تا دوستی با همه! اگر کسی دوستی خود را به یک آبانی ثابت نکند، هرگز او را دوست خود نمی خواند.

متولدین آبان، روابط خود را بسیار جدی می گیرند و ترجیح می دهند در زندگی خود به افراد کم تری اعتماد کنند تا ناامید نشوند و یا مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی