شمانیوز
شما نیوز

حقوق بازنشستگان

خبر خوش اول صبح برای بازنشستگان / حساب بازنشستگان پر پول میشود!

خبر خوش اول صبح برای بازنشستگان / حساب بازنشستگان پر پول میشود!

براساس اخبار منتشر شده ، از امروز 2تیر ماه 1403 مابه التفاوت حقوق بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

حقوق بازنشستگان، دریافتی مستمری است که به افراد واجد شرایط پس از پایان دوران کارشان پرداخت می‌شود. این حقوق به منظور تامین معیشت و حفظ سطح زندگی مناسب برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است. میزان حقوق بازنشستگان عمدتاً به دو عامل سابقه کار و میزان دستمزد در سال‌های پایانی فعالیت شغلی بستگی دارد. در برخی از کشورها، سیستم‌های بازنشستگی مکمل یا خصوصی نیز وجود دارد که می‌تواند به افزایش حقوق بازنشستگان افراد کمک کند. شرایط و قوانین مربوط به حقوق بازنشستگی در کشورهای مختلف متفاوت است. در برخی کشورها، سن بازنشستگی 65 سال است، در حالی که در برخی دیگر ممکن است 60 سال یا حتی بیشتر باشد. مسائل مربوط به حقوق بازنشستگان، از جمله تامین مالی و کفایت حقوق، همواره مورد بحث و گفتگو بوده است. دولت‌ها، کارفرمایان و کارگران باید با همکاری یکدیگر برای اطمینان از برخورداری بازنشستگان از زندگی امن و عزتمندانه تلاش کنند.در ادامه خبری جدید درباره حقوق بازنشستگان را میخوانید. 

واریز مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی

فروردین‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی از امروز آغاز شد و تا هفتم تیرماه به حساب همه مستمری‌بگیران واریز می‌شود.فرآیند پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی، مطابق لیست اعلامی و بر اساس حروف الفبا انجام می‌شود؛ بدین ترتیب پرداخت مابه‌التفاوتها از امروز دوم تیرماه آغاز و هفتم تیر نیز به پایان خواهد رسید.

لازم به ذکر است افزایش سالیانه حقوق مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ساله، پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالیانه از سوی هیأت وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه اجرایی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خدا کنه واریز کنن

تبلیغات متنی