شمانیوز
شما نیوز

استاندار فارس :

خبرنگاران مدیران توانمند را معرفی کنند

خبرنگاران مدیران توانمند را معرفی کنند

استاندار فارس با قبول پیشنهاد خبرنگاران درباره لحاظ شدن تعامل رسانه‌ای مدیران در سنجش آنان، گفت: فعالان رسانه با همفکری، شاخص‌های این تعامل را پیش از برگزاری جشنواره شهید رجایی ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر محمدهادی ایمانیه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار، با قدردانی از اهالی رسانه در پوشش شایسته سفر دوم رئیس جمهور شهید و ۲ دوره انتخابات مجلس و انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: پیشتر هم در چند نوبت خواستار ارائه کارنامه تعامل مدیران با رسانه‌ها شدم اما تا کنون محقق نشده‌است.

وی افزود: اینکه تعامل با رسانه‌ها از معیارهای ارزیابی جشنواره شهید رجایی باشد، پیشنهاد خوبی است به شرط آنکه شاخص‌های آن تعریف شود.

وی از اهالی رسانه این استان خواست تا برای حل مشکل بیمه خبرنگاران هم اندیشی کنند تا با همکاری استانداری الگوی جدیدی خارج از قوانین بیمه‌ای کشور پیدا شود.

او با اشاره به وعده تشکیل صندوق قرض‌الحسنه خبرنگاران فارس با حمایت استانداری که ۱۷ مرداد ماه گذشته مطرح کرده بود، گفت: براساس گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چند جلسه در این ارتباط برگزار شد اما اهالی رسانه توافق نکرده‌اند، اگر پیگیری و توافق کنید ما آماده همکاری در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: تشکیل صندوق قرض‌الحسنه برکت فراوانی دارد و مشکلات بسیاری را حل می‌کند.

ایمانیه بیان کرد: خبرنگاران مشکلات مردم را با رعایت احترام و انصاف ویژه هر مسلمان بیان کنند و پای مطالبه منصفانه خود بایستند، چنانکه مسئولان نیز باید با عدل و رعایت حقوق مردم اقدام کنند.

وی گفت: وظیفه اخلاقی رسانه‌هاست که افراد کارشناس، پاکدست و توانمند را معرفی کنند تا در جایگاه شایسته خود قرار گیرند و اگر مسئولی شایسته نیست با تدبیر و رعایت اخلاق به گونه‌ای تولید محتوا کنند که خود او آن جایگاه را ترک کند و در سمتی متناسب به ارائه خدمت بپردازد.

استاندار فارس تاکید کرد: پروژه ها باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند تا بهتر برای عموم مردم تبیین شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی