شمانیوز
شما نیوز

بنیاد علوی

افتتاح سه طرح عمرانی مناطق محروم گلستان با حمایت بنیاد علوی

افتتاح سه طرح عمرانی مناطق محروم گلستان با حمایت بنیاد علوی

3 طرح عمرانی، تفریحی و ورزشی در شهر محروم فراغی بخش پیشمگیر کلاله در استان گلستان در پویش چهل خدمت علوی در چله خدمت، با حمایت 21 میلیارد ریالی بنیاد علوی به بهره برداری رسید .

به گزارش شمانیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری فروغی با حمایت بنیاد علوی، در مراسمی با حضور فرماندار کلاله، نمایندگان بنیاد علوی ، امام جمعه شهر فراغی، مدیرکل دفتر شهری استان، معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.

آسفالت، رفیوژ میانی و نصب چراغ روشنایی بلوار شهید جمهوری (آیت الله رئیسی)، تکمیل پارک دوستدار کودک و احداث زمین چمن مصنوعی سه پروژه ای است که با مشارکت بنیاد علوی تکمیل و به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسین روح الله پاک نژاد نماینده بنیاد علوی هم گفت: بنیاد علوی بنیاد مستضعفان در راستای چله خدمت به یاد شهید آیت الله رئیسی و همراهانش، با نگاه خدمت رسانی به مناطق محروم، امروز با مشارکت و هزینه بیش از 2 میلیارد و یکصد میلیون تومانی در طرح های تکمیل بلوار شهید جمهور آیت الله رئیسی، تجهیز پارک کودک به وسایل بازی و تکمیل چمن مصنوعی فوتسال در شهر فراغی شهرستان کلاله، سعی کردیم هدیه ای را به نمایندگی از سوی مقام معظم رهبری (دامت برکات) تقدیم مردم منطقه کنیم.

فرهاد شیبک فرماندار کلاله با تقدیر از بنیاد علوی از خدمات انجام شده در اجرای طرح های فرهنگی، آموزشی؛ گفت:ضمن تشکر از بنیاد علوی در کمک به اجرای طرح های عمرانی و رفاهی شهر فراغی؛ امید داریم این همراهی ها برای افزایش برخورداری مردم از بسترهای رفاهی استمرار داشته باشد.

گفتنی است؛ شهر فراغی بخش پیشکمر که حدود ۱۸ سال از تاسیس آن می گذرد، در ۲۱ کیلومتری شرق کلاله قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی